Wednesday, January 13, 2010

bergaya dgn cerminmata baru





ari nie aku bergaya dgn cerminmata baru.. antara cerminmata yg paling mahal dalam hidup aku..!! wah..! terang dunia aku rasakan.. terang jugak la 'purse' aku kan.. hehehe.. tapi aku rasa ia berbaloi.. memandangkan dah teruk sgt 'power' cerminmata aku yg lama sehinggakan aku x dpt laksanakan tugas aku dgn sempurna..

cerminmata lama aku itu baru beberapa bulan aku pakai.. tapi ia x menepati kehendak mata aku.. itu la masalahnya kalau tempah di tempat aku nie kan.. "buat apa beli yg mahal2 asalkan nampak" nie laa apa yg cina kedai tu ckp.. kalau betul jelas pandangan mata aku, satu kelebihan laa pada aku jika ia murah kan.. tapi ia menyusahkan aku ada laa..

so.. terpaksa laa aku tempah yg baru di bandaraya tempat asal aku.. walaupun mahal tapi aku cukup selesa memakainya.. alhamdulillah..!

No comments: