Tuesday, May 5, 2009

cobaan..

ari nie aku terkena lagik... ntah apa nasib aku nie.. asyik terkena je.. truk sgt ke aku nie? buruk sgt ke prangai aku nie? buat begini salah.. buat bgitu salah.. aku yg truk ke org yg truk?

yg org xsnang ati sgt tgk aku 2 nape? busuk perut betul laa.. ehhh... tolong laaa... mind ur own business k... yg korg SEEBBOOOOK sgt 2 nape?? klu korg nk jek CINA LALANG 2 setinggi langit pon, aku peduli hape... tp jgn la burukkan org lak..

klu keje 2 jg hl luar je, jgn la sebok gak kt dlm.. dlm 2 aku yg jg... ko tau ape? xtau ujung pgkal masuk campur.. klu dh jnis busuk ati... baunya mak datuk... melantong...! bercerita yg tidak2.. yg xde ditokok tambah.. ko hingat aku nie ape?

aku terfikir lak.... citenya sensasi... eloknya dibuat majalah khas untuk tempat nie.. muka dpan terpampang gmbar aku.. abis.. hot story buat ms skang nie adalah aku..
aku... aku... aku...
di dlmnya pnuh ngan cite aku... hehehe.. glamour gak aku nie kan..?

sabar je la ati..!

No comments: