Saturday, May 9, 2009

aku ke ipoh

aku mc dari semalam sampai hr nie.. batuk xsdah2.. skit daa peparu aku.. kononnya nk relax kt umah..

semalam pas tgk shafiq ambik piala ngan sijil sebagai anugrah kecemerlangan spm 2008, aku ngan shafiq trus ke ipoh..

wah.. pg jalan ke ipoh bgai jalan ke t. intan je.. jgn xcaye.. skit 2 skit gak.. jln, jln gak.. hehe..

jln2 kat jusco.. ipoh parade.. haa.. kat ipoh parade tgk wyg.. haha.. cite 'star trek'.. best gak..!

pas 2 trus balik.. dlm perjlnan blik kat t.intan.. alamak terlanggar anjing...!! omg..!! kete kt dpan aku dh langgar dulu.. tau2 dh tergolek kt dpan aku.. aku plak xsempat brek maka tergelek laa.. xtau la anjing 2 mmg dh habis hayatnya sblum aku lggar @ x.. sorry laa.. aku xsngaja.. btul2 xsengaja..!!

tp ari nie aku nak rehat kt umah... mkn ubt.. tido.. dok dpan comp.. masak? xpe shafiq de.. hehe.. jgn mara..!

No comments: